

Despre
Maib e-commerce îți oferă posibilitatea de a recepționa plăți online cu cardurile Visa, Mastercard și American Express, direct pe site-ul companiei tale, la orice oră și din orice colț al lumii. |
---|
Beneficii pentru afacerea ta
![]() Atragi clienții care își fac cumpărăturile online |
![]() Ai acces în timp real la vânzările tale |
![]() 3D Secure, v2.2 – tranzacții sigure online atât pentru clienții tăi, cât și pentru tine |
![]() Primești plăți efectuate cu cardurile Visa, Mastercard și American Express la orice oră, din orice colț al lumii |
![]() Îți personalizezi pagina de plată |
![]() Ai un singur contact pentru întrebări tehnice, de business sau contabile, disponibil 24/7 |
Cum îți conectezi afacerea?
01
Completează formularul de mai jos și un reprezentant maib te va contacta în scurt timp
02
Primește oferta și contractul pentru semnare, iar noi te ajutăm să înregistrezi modulul e-commerce pe site
03
Vinzi și faci bani online
Știm că vrei să-ți gestionezi ușor afacerea. De aceea îți oferim următoarele:
- Plăți printr-un singur click pentru clienții fideli
-
Plăți programate
-
Retur gratuit
-
Blocarea banilor pe cardul cumpărătorului și debitarea lor după autorizarea tranzacției
-
Posibilitatea returnării clientului a unei sume din plata efectuată, fără a anula tranzacția
-
Achitare printr-un link, expediat clientului prin e-mail
Cerințe
Cerințe pentru conectarea unei afaceri la modulul E-commerce:
- Orice client poate solicita conectarea la E-commerce conform tarifelor standarde.
Dacă volumul lunar de vânzări depășește 1 000 000 de lei, tarifele pot fi micșorate prin negociere. - Completarea acestui chestionar, cu indicarea volumului de vânzări prognozat.
Tarife
Denumirea | Oferta standard |
Taxa de conectare | 200 lei |
Taxa lunară | 0 |
Comision pentru acceptarea cardurilor emise de maib | 1.9% |
Comision pentru acceptarea cardurilor emise de băncile R. Moldova | 2.5% |
Comision pentru acceptarea cardurilor emise de băncile de peste hotare | 3.0% |
Taxa de autorizare | 1 leu |
Suma minimă a unei tranzacții | 10 lei |
Taxa pentru operațiunea de reversare/refund | 0 |
Cont deschis la maib | obligatoriu |
Depozit de asigurare | se stabilește individual |
Condiții de transferare a mijloacelor bănești pentru tranzacții |
următoarea zi – dacă comerciantul are depozitul de asigurare; |
Documente necesare
- Extrasul din Registrul de stat al persoanelor juridice;
- Buletinul de identitate al administratorului companiei;
- Dreptul de proprietate asupra proiectului online.
Întrebări frecvente
Utiliează serviciul E-invoicing – o soluţie eficientă pentru tranzacţii electronice, fără a dezvolta o pagină web și, respectiv, fără costuri adiţionale pentru business.
Te autentifici în cabinetul personal, generezi contul spre plată și sub formă de link îl expediezi clientului pe e-mail, prin SMS sau aplicații de mesagerie. După achitare, ambele părţi sunt notificate cu privire la efectuarea plății cu succes. Te așteptăm la maib pentru a contracta acest serviciu.
Sună la (022) 303 554 sau expediază-ne un mesaj la ecom@maib.md și în scurt timp vei fi contactat de un specialist de la maib
1. Completează ancheta și transmite-o pe e-mail-ul ecom@maib.md.
2. Pregătește condițiile de furnizare a serviciului/produsului, indicând modalitățile de plată, termenul de livrare, condițiile de returnare a mărfii etc..
3. Efectuează integrarea tehnică și testările tehnice necesare.
4. Semnează un acord cu banca.
5. Deschide conturi bancare.
6. Transmite băncii adresele URL.
7. Callback.
8. Primește certificatul digital.
9. Acceptă cardurile pentru plată.
Integrarea durează de la 1 zi până la o lună, în funcție de calificarea și viteza de lucru a specialiștilor IT, contractați de comerciant. maib oferă toată documentația tehnică și suportul necesar din partea specialistului responsabil de E-commerce.
Sunt acceptate spre plată toate cardurile sistemelor internaționale de plăți:
Mastercard, Visa, American Express.
Până la 3 zile. Veniturile din serviciul de comerț electronic sunt debitate în contul curent al comerciantului doar în zilele lucrătoare.
Pe site ar trebui să fie plasate următoarele informații:
- descrierea bunurilor/serviciilor;
- imagini cu logo-urile sistemelor de plăți, cardurile cărora sunt acceptate de magazinul online;
- informații de contact pentru asistența clienților, inclusiv adresa de e-mail și numărul de telefon;
- termenii și procedura pentru returnarea și anularea achiziției bunurilor / serviciilor;
- termenul, condițiile și timpul de livrare;
- adresa locației magazinului online;
- politica de securitate a datelor personale;
- politica de confidențialite.