Achiziţia cardurilor bancare

Prin prezenta, BC ”Moldova-Agroindbank” S.A. anunţă organizarea licitaţiei privind achiziţia cardurilor bancare pentru necesităţile băncii.

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la Grupul Achiziţii, tel. 022 444-078, sau accesând acest link:

Cerinţele de calificare prevăd prezentarea informaţiilor şi documentelor privitor la:

1. Experienţa ofertantului în domeniu nu mai puţin de 3 ani. Prezentarea informaţiei despre participantul la licitaţie se va efectua în corespundere cu Formularul Anexă nr.5).. 
2. Informaţia privind capacitatea economico-financiară a ofertantului. Se prezintă copia raportului financiar pentru anul 2011 (preferabil auditat) şi cel disponibil pentru anul 2012.
3. Informaţia privind capacitatea tehnică a ofertantului;
4. Confirmarea înregistrării ofertantului la organele de stat. Se prezintă:
 - Copia certificatului de înregistrare a întreprinderii;
 - Licenţa şi autorizaţia pentru activitatea permisă;
 - Copia certificatului de înregistrare ca plătitor de TVA;
 - Extrasul din Registrul de stat al Camerei Înregistrării de Stat al Ministerului Justiţiei.
7. Documente confirmative cu privire la certificarea de către sisteme internaţionale de plăţi cu carduri „Visa Inc” şi „MasterCard WW” pentru producerea cardurilor de plată.
8. Documente confirmative precum că cardurile produse corespund tuturor cerinţelor în vigoare „Visa Inc” şi „MasterCard WW”.
9. Informaţia despre participantul la achiziţia organizată de bancă (Formularul Anexa Nr.10).

Modul de întocmire a ofertelor:
a) Oferta se prezintă în limba română/engleză;
b)Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant şi aplicată ştampila;
c) Se prezintă numai o singură ofertă pentru bunurile şi serviciile solicitate;
d) Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat.

Locul depunerii scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:
• mun.Chişinău, str. Miron Costin, nr.9 , biroul 506;

Persoane de contact:
• Petru Dubrovin, e-mail: petru.dubrovin@maib.md tel/fax 44-40-78, 068 640 680;
• Radu Pascaru, e-mail: radu.pascaru@maib.md tel. 022 44-32-33, 069 711 977;

Scrisoarea de intenţie va fi perfectată în scris, semnată de persoana împuternicită a agentului economic şi prezentată băncii, până la expirarea termenului stabilit în avizul pentru prezentarea scrisorilor de intenţie.

Data limită de depunere a scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:
- 21 septembrie 2012, inclusiv, orele 17-00

Agentul economic poate prezenta scrisori de intenţii/oferte doar personal. În cazul în care scrisorile de intenţii/ofertele sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca va exclude persoanele în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.

Avizul băncii nu constituie o ofertă fermă a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul câştigător al achiziţiei.
 

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok