Sistem Automatizat de Managemet

Prin prezenta, BC ”Moldova-Agroindbank” S.A. anunţă organizarea licitaţiei privind achiziţia Sistemului Automatizat de Management a Documentelor Electronice și Proceselor de Afacere.

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la Grupul Achiziţii, tel. 022 44-40-78.

Cerinţele de calificare prevăd prezentarea informaţiilor şi documentelor privitor la:
1. Scrisoarea de intenţie, documentele (copiile) şi informaţiile aferente vor fi perfectate în scris, semnate de persoana împuternicită a ofertantului şi prezentate băncii prin poştă, prin fax sau curier, pînă la expirarea termenului stabilit în avizul băncii.
2. Participantul la licitaţie trebuie să dispună de experienţă relevantă şi reputaţie bună în domeniu, să dispuna de implementări a sistemului de management a documentelor electronice și a business proceselor, și modulelor aferente. Participantul la licitație va prezenta informația despre companie, conform formularului - anexa Nr. 5;
3. Participantul la licitaţie va prezenta informaţia privind componenţa echipei de proiect. Opţional, ofertantul va prezenta recomandări din partea unor beneficiari de servicii similare.
4. Confirmarea înregistrării ofertantului la organele de stat – se prezintă:
   4.1. copia certificatului de înregistrare a întreprinderii;
   4.2. copia certificatului de înregistrare ca plătitor TVA;
5.Rapoartele financiare ale ofertantului pentru anii 2011 şi 2012 (preferabil auditate).
6. Informaţia despre participantul la achiziţia organizată de bancă (Formularul Anexa Nr.10).

Modul de întocmire a ofertelor:
a) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant şi aplicată ştampila;
b) Se prezintă numai o singură ofertă pentru bunurile solicitate;
c) Ofertantul nu poate modifica sau completa oferta prezentată până la expirarea termenului de prezentare a ofertelor;
d) Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat.

Locul depunerii scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:

  • mun.Chişinău, str. Miron Costin, nr.9 , biroul 506;

Persoane de contact:
 Andrei Prepeliţă, e-mail: andrei.prepelita@maib.md; tel. 022 40-25-63, 69103723
 Petru Dubrovin, e-mail: petru.dubrovin@maib.md;tel/fax 022 44-40-78, 068 640 680;

Scrisoarea de intenţie va fi perfectată în scris, semnată de persoana împuternicită a agentului economic şi prezentată băncii, până la expirarea termenului stabilit în avizul pentru prezentarea scrisorilor de intenţie.

Data limită depunerii scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:

  • Termen extins pînă la 12  iulie 2013, inclusiv, orele 17-00

Agentul economic poate prezenta scrisori de intenţii/oferte doar personal. În cazul în care scrisorile de intenţii/ofertele sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca va exclude persoanele în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.
Avizul băncii nu constituie o ofertă fermă a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul cîştigător al achiziţiei.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok