Electronic statements

Quick and secure access to electronically signed statements
up to 60 days
electronic
365
Electronic statements

about

You have the possibility to view online bank account balances, to generate electronic account statements and to receive electronically signed account statements, with legal force, on your personal e-mail address.

You benefit from:

  • accessing information about the company's accounts: account balance, account statement;
  • you can generate, download and print the account statement for the last 60 calendar days at any time. The account statement is issued for certain fixed periods and/or a configurable period of time;
  • the electronic statement is sent to your personal e-mail address;
  • the electronic statement, sent to the e-mail address, has the same legal force as the statement issued by the bank on paper, when presented to third parties (e.g. STS);
  • maximum security both against possible falsifications of the account statement and against unauthorized access.

Being a user of internet banking at maib, you can subscribe to the online service by accessing here.

Terms of using electronic statements

requirements

To benefit from the Electronic Statements service, you must:

  • have a current account opened at MAIB
  • have a device with Internet access (mobile phone/tablet/computer).

commission fees

The service is free for MAIB customers.

required documents

No documents are needed.

frequent questions

În primul rând, verifică dacă toate datele sunt introduse corect. În cazul în care nu poți trece de această etapă, atunci te rugăm să vii la sucursala băncii pentru a verifica corectitudinea datelor de identificare, setate în sistemul informaţional. 

Ar putea exista câteva motive. În acest caz, te rugăm să întreprinzi următorii pași:

  1. Repetă mai târziu procedura de înregistrare. S-ar putea ca mesajele SMS, expediate de bancă, să fie stocate de către operatorul de telefonie mobilă; 
  2. Șterge din telefon o parte din SMS-urile primite anterior. Numărul mare al acestora poate cauza nerecepţionarea noilor mesaje. 
  3. Actualizează la sucursală datele personale, în special numărul de telefon. S-ar putea ca numărul de telefon să fie setat greșit în baza de date a băncii sau este nevalid.

Parola e creată de client la etapa de înregistrare și conţine litere mari, mici, cifre, simboluri. 

Adresa de e-mail a companiei sau a persoanei fizice reprezintă login-ul utilizat de client pentru conectarea la serviciul Extrase Electronice și reprezintă un element de identificare/ verificare /validare al clientului maib în sistemul informaţional bancar.

1 e-mail = 1 companie 

Întreprinde următorii pași:

  1. verifică la etapa „Confirmare date” corectitudinea adresei de e-mail. În cazul în care aceasta nu corespunde cu informaţia afişată pe ecran, te rugăm să vii la sucursala băncii pentru a actualiza datele în sistemul informaţional; 
  2. verifică dacă nu ai introdus greşit parola de conectare. Tastează câmpul „Ați uitat parola?” pentru a modifica parola; 
  3. repetă mai târziu procedura de conectare. E nevoie de timp pentru activarea profilului.

Asigură-te că ai urmat procedura de abonare a conturilor la opţiunea de expediere prin e-mail a extraselor, parcurgând următorii paşi: 

  1. În interfaţa sistemului accesează sub-meniul „Abonări”, selectând conturile pentru care soliciţi expedierea prin e-mail a extraselor de cont 
  2. Selectează frecvenţa recepționării prin e-mail a extraselor de cont (ex. zilnic, lunar)
  3. Tastează butonul ”Abonare”. Din următoarea zi banca va expedia prin e-mail (confirmat pentru serviciul Extrase Electronice) extrasele de cont, semnate electronic. 

În temeiul prevederilor art.13 alin. (1) din Legea nr.91 din 29 mai 2014 privind semnătura electronică și documentul electronic: „Semnătura electronică reprezintă date în format electronic, atașate la sau asociate logic cu alte date în format electronic și care sunt utilizate de semnatar ca metodă de autentificare. Documentul electronic semnat cu semnătură electronică avansată calificată este asimilat, după efectele sale, cu documentul analog pe suport de hârtie, semnat cu semnătură olografă”.

Sunt semnate electronic doar fişierele în format PDF. 

Parola de conectare la sistem, pe care o cunoști doar tu. 

Pentru aceasta:

  1. Accesează serviciul Extrase Electronice de pe pagina web a băncii www.maib.md, tastează modulul M@IB Online şi urmează procedura de conectare; 
  2. Accesează sub-meniul „Abonări” din meniul sistemului;
  3. Tastează butonul X în dreptul contului, pentru care soliciţi dezabonarea serviciului.  

Pentru deblocarea accesului la serviciul Extrase Electronice, contactează serviciul Contact Center la numărul de telefon 1313. 

E necesar de întreprins câteva acțiuni:

  1. Adresează-te la sucursala băncii;
  2. Completează și semnează Declaraţia, prin care confirmi că adresa de e-mail este nevalidă sau indică alt motiv al neutilizării acesteia;
  3. Confirmă e-mail-ul nou, dedicat serviciului Extrase Electronice;
  4. Repetă procedura de înregistrare în sistem. 

Banca nu percepe comisioane pentru utilizarea serviciului „Extrase Electronice”. Serviciul este gratuit, inclusiv şi în cazul expedierii prin e-mail a extraselor de cont electronice.
 

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok