Achiziţia materialelor promoţionale

Prin prezenta, BC ”Moldova-Agroindbank” S.A. anunţă organizarea licitaţiei privind achiziţia serviciilor de elaborare, producere şi personalizare a materialelor promoţionale pentru bancă (agende, calendare, pungi).

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la Grupul Achiziţii , tel. 022 444-078, sau accesând acest link:

Cerinţele de calificare prevăd prezentarea informaţiilor şi documentelor privitor la:
1. Experienţa ofertantului în domeniu mai mult de 3 ani.
2. Prezentarea informaţiei despre companie şi a portofoliului de clienţi (minim 5 clienţi cei mai mari, din ultimii 3 ani de activitate în domeniul respectiv). Pentru lucrările similare executate, prezentarea mostrelor este obligatorie.
3. Scrisori de recomandare (min. 2 recomandări din 2010-2012).
4. Informaţia despre participantul la licitaţie Formularul Anexă nr.5. 
5. Situaţia privind rezultatele financiare ale ofertantului – se vor prezintă rapoartele financiare pentru anul 2011 (preferabil audiate) şi cele pentru 6 luni a.c.
6. Modalitatea de efectuare a plăţilor - 30% în avans, restul sumei după livrarea mărfii.
7. Confirmarea înregistrării ofertantului la organele de stat – se prezintă:
 - copia certificatului de înregistrare a întreprinderii,
 - copia certificatului de înregistrare ca plătitor de TVA,
 - copia licenţei sau autorizaţiei pentru activitatea permisă,
 - copia ultimului extras din Registrul de stat al persoanelor juridice.
8. Informaţia despre participantul la achiziţia efectuată de BC “Moldova Agroindbank” SA (Formularul Anexa Nr.10).

Modul de întocmire a ofertelor:
a) Oferta se prezintă în limba română;
b) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant şi aplicată ştampila;
c) Se prezintă numai o singură ofertă pentru serviciile solicitate;
d) Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat.

Locul depunerii scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:
• mun.Chişinău, str. Miron Costin, nr.9 , biroul 506;

Persoane de contact:
• Galina Vasiliţa, e-mail: galina.vasilita@maib.md; tel. 022 22-82-39
• Gemma Popic, gemma.popic@maib.md, tel. 022 22-72-79
• Petru Dubrovin, e-mail: petru.dubrovin@maib.md; tel/fax 022 44-40-78, 068 640 680;

Scrisoarea de intenţie va fi perfectată în scris, semnată de persoana împuternicită a agentului economic şi prezentată băncii, până la expirarea termenului stabilit în avizul pentru prezentarea scrisorilor de intenţie.

Data limită de depunere a scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:
• 30 august 2012, inclusiv, orele 17-00

Agentul economic poate prezenta scrisori de intenţii/oferte doar personal. În cazul în care scrisorile de intenţii/ofertele sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca va exclude persoanele în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.

Avizul băncii nu constituie o ofertă fermă a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul câştigător al achiziţiei.
 

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok