Achiziţia serviciilor tipografice

Prin prezenta, BC ”Moldova-Agroindbank” S.A. anunţă licitaţia privind achiziţia serviciilor tipografice pentru necesităţile băncii.

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la Grupul Achiziţii, tel. 022 44-40-78 sau accesând acest link:

Cerinţele de calificare prevăd prezentarea informaţiilor şi documentelor privitor la:

1. Experienţa în domeniu - nu mai mică de 3 ani. Prezentarea informaţiei despre participant conform formularul Anexa Nr. 5;
2. Portofoliul clienţilor. Compania participantă la achiziţie va prezenta informaţia privind lucrările executate (mostre ale producţiei tipografice) pentru alte companii. Compania va prezenta maxim 3 recomandări din partea celor mai importanţi clienţi care au beneficiat de serviciile tipografice prestate;
3. Rezultatele financiare. Compania participantă la achiziţie va prezenta raportul financiar pentru anul 2012 (preferabil audiate);
4. Acte confirmative. Se vor prezenta, în mod obligatoriu, copiile următoarelor documente :
4.1 copia certificatului de înregistrare a întreprinderii;
4.2 copia certificatelor de înregistrare ca plătitor de TVA;
4.3 copia licenţei sau autorizaţiei pentru activitatea desfăşurată;
4.4 copia ultimului extras din Registrul de stat al persoanelor juridice;
5. Informaţii despre participantul la achiziţia efectuată de BC “Moldova Agroindbank” SA (formularul Anexa Nr.10);
6. Confirmarea, în scris, a obligativităţii executării materialelor poligrafice în condiţiile stipulate în caietul de sarcini.

Modul de întocmire a ofertelor:
a) Oferta se prezintă în limba română;
b) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant şi aplicată ştampila;
c) Se prezintă numai o singură ofertă pentru serviciile solicitate;
d) Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat.

Locul depunerii scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:
  ⇒ mun.Chişinău, str. Miron Costin, nr.9 , biroul 506;

Persoane de contact:
 - Petru Dubrovin, e-mail:  petru.dubrovin@maib.md  tel. (022) 44-40-78, 0686 40 680;
 - Victoria Railean,e-mail: victoria.railean@maib.md, tel (022) 40- 48- 50

Scrisoarea de intenţie va fi perfectată în scris, semnată de persoana împuternicită a agentului economic şi prezentată băncii, până la expirarea termenului stabilit în avizul pentru prezentarea scrisorilor de intenţie.

Data limită de depunere a scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:

  •  25 iunie 2013, inclusiv, orele 17-00

Agentul economic poate prezenta scrisori de intenţii/oferte doar personal. În cazul în care scrisorile de intenţii/ofertele sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca va exclude persoanele în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.

Avizul băncii nu constituie o ofertă fermă a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul câştigător al achiziţiei.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok