MAIB s-a alăturat campaniei de informare ”Învaţă! Dă sens banilor”, lansată de BNM şi CNPF

Unele decizii le iei mai greu, pentru că nu-ţi sunt prea clare anumite noţiuni financiare, cum ar fi ”DAE” sau ”dobânda anuală efectivă”, care este diferenţa dintre ”un card de debit” şi ”un card de credit”, ce reprezintă ”inflaţia” sau ce include ”sistemul financiar”? 

Întrucât omul cât trăieşte învaţă, acum ai o oportunitate în plus să nu te opreşti din învăţat informându-te din materialele campaniei ”Învaţă! Dă sens banilor”.   

Campania de informare este lansată de Banca Naţională a Moldovei (BNM) şi Comisia Naţională a Pieţei Financiare (CNPF) şi este sprijinită inclusiv de Moldova Agroindbank. 

Săptămânal, pe parcursul a două luni, pe paginile web şi de Facebook ale BNM, CNPF şi Expert-Grup, pe pagina dedicată proiectului ”Învaţă! Dă sens banilor” şi pe pagina de Facebook a Moldova Agroindbank vor fi publicate informaţii valoroase din domeniul educaţiei financiare: explicaţii, infografice, concursuri la subiectele abordate. 

”Echipa MAIB înţelege necesitatea unui nivel mai înalt de educaţie financiară şi investim în promovarea acesteia. Anul trecut am desfăşurat zeci de lecţii de educaţie financiară în care în calitate de auditoriu au fost preşcolari, elevi, liceeni, studenţi sau tineri. În anul curent avem planuri şi mai măreţe, iar prin campania BNM şi CNPF ”Învaţă! Dă sens banilor” ne unim eforturile pentru a creşte gradul de informare privind noţiunile financiare”, a declarat Victoria Koroli, Şef al Direcţiei PR şi Comunicare Corporativă a MAIB.

Puterea stă în educaţia financiară!

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok