Close
Liber card - achitare în rate
Parteneri Promoţii Aplică acum
Deposits
Clasic Clasic+
Capital market services
Capital market services
M@IB Online Info COVID-19
Internet Banking eStatements
Transfer P2P Transfer T2C

POS Terminale

 
Acceptarea la plată a cardurilor, reprezintă serviciul prin care se pot efectua operaţiuni de plată de către deţinătorii de carduri Visa, Mastercard sau American Express, prin intermediul terminalelor electronice de tip POS.
 
POS (din en. Point Of Sale) reprezintă terminalul pentru transferul electronic de fonduri, la punctul de vânzare, ce permite preluarea, prelucrarea, stocarea şi transmiterea într-un mediu securizat a informaţiilor referitoare la plata cu cardul. 
 
Terminalele POS oferă o soluţie eficientă, modernă şi sigură, cu rolul de a îmbunătăţi simţitor managementul financiar din compania dumneavoastră.
 
Gestionând una dintre cele mai inovative şi vaste reţele de acceptare a cardurilor de plată din Republica Moldova, cu peste 6 300 de POS-terminale instalate la comercianţi şi cu o cotă de piaţă de peste 30%, Moldova-Agroindbank oferă un pachet amplu de servicii de acceptare a cardurilor la plată, dedicate afacerilor, prin POS-terminale de diferite tipuri. 
 
Funcţionalităţi
 
POS-terminalele, dotate cu tehnologia contactless, sunt de diferite tipuri: 
  • Staţionare (linia de comunicare – internet); 
  • Mobile (GPRS – prin cartela SIM, care este oferită de către MAIB);
  • Integrate (care pot fi integrate cu sistemele fiscale de casă şi control a comerciantului);
 
Avantaje
 
  • Tehnologia contactless asigură tranzacţii rapide şi comode, precum şi acceptarea celor mai moderne instrumente de plată: carduri, ceasuri, smartphone, brăţări, inele, stickere;
  • Comisioane competitive; 
  • Instalarea POS-terminalelor în termen scurt (2-5 zile bancare);
  • Instruirea gratuită a salariaţilor comerciantului;
  • Transferarea mijloacelor băneşti pentru operaţiunile efectuate – de la 1 zi până la 3 zile lucrătoare;
  • Oferirea extraselor cu privire la tranzacţiile efectuate zilnic, săptămânal, lunar – după alegerea comerciantului;
  • Abordare individuală – fiecare comerciant are managerul său curator;
  • Suportul 24/7 cu privire la întrebările tehnice, de contabilitate şi de raportare (extrase) cu privire la tranzacţiile efectuate – prin telefon şi email. 
  • Acceptarea cardurilor emise de către 3 Sisteme Internaţionale de Plată: Visa, Mastercard şi American Express.
 
Vă stăm la dispoziţie pentru detalii: cards@maib.md / 022 303 555 sau prin intermediul sucursalelor şi agenţiilor noastre.
 
Actele necesare pentru încheierea Contractului cu privire la acceptarea cardurilor la plată şi instalarea POS-terminalului sunt următoarele: 
  1. Extras din Registrul de Stat – ce confirmă persoana împuternicită să administreze activitatea, eliberat de Camera Înregistrării de Stat sau structurile teritoriale ale CÎS (pentru persoanele care se înregistrează la CÎS) sau alte organe abilitate;
  2. Copia buletinului de identitate a administratorului Persoanei Juridice – împreună cu originalul actului de identitate (pentru confirmare) sau în lipsa acestuia, autentificată notarial;
  3. Copia BI a beneficiarului efectiv – împreună cu originalul actului de identitate (pentru confirmare) sau, în lipsa acestuia, autentificată notarial;
  4. Chestionarul clientului – Persoană Juridică (conform procedurii ”Cunoaşte-ţi clientul”), semnat şi ştampilat de către PJ, în cazul în care el nu este client al Băncii. 
 
Contactează-ne acum
cards@maib.md
(022) 303-555