Business Bankingul maib, caracterizat prin orientarea către client și soluțiile digitale inovative

Andrii Glevatskyi, Vicepreședinte maib, a discutat cu Forbes Moldova, vorbind despre viitorul bankingului, despre felul în care maib redefinește relația clienților cu banca, cum anticipează nevoile clienților care reprezintă întreprinderile mici și mijlocii și ce diferențiază maib de alte bănci.

Tehnologia și digitalizarea transformă rapid sectorul bancar global, iar acest impact se resimte și în industria bancară din Moldova.

Aceste schimbări forțează instituțiile financiare să se adapteze rapid. În acest context, maib s-a concentrat pe transformarea digitală a serviciilor pentru clienții business (persoane juridice, excluzând clienții corporativi). Primul pas important în această transformare a fost utilizarea datelor interne și externe, precum și implementarea sistemelor analitice pentru procesarea acestora. Statul a susținut acest proces prin oferirea accesului la date publice prin API-uri, iar maib a automatizat procese-cheie pentru companii, cum ar fi deschiderea de conturi, creditarea și evaluarea riscurilor. Introducerea modelelor de credite pre-aprobate a redus semnificativ timpul și documentele necesare obținerii finanțării.

Astăzi, clienții business pot efectua majoritatea operațiunilor fără a vizita banca, inclusiv deschiderea unui cont și emiterea cardurilor de business direct din aplicația mobilă, un serviciu unic pe piața din Moldova. În plus, sunt dezvoltate noi funcționalități, cum ar fi accesul la credite prin mobile banking, metode de acces securizat și semnătura digitală prin recunoaștere facială.

Ce diferențiază maib de alte bănci din Moldova? Orientarea către client și soluțiile digitale inovative. 50% din vânzările de credite pentru clienții business sunt susținute de credite pre-aprobate. Platformele avansate de internet și mobile banking oferă o funcționalitate maximă, iar numărul de clienți business este în continuă creștere, depășind 20 000.

Banca oferă multiple canale de comunicare, inclusiv manageri personali, chat și suport telefonic nonstop. Într-un context de concurență crescută și așteptări mai mari din partea clienților, maib își păstrează poziția de lider prin inovație și agilitate. Digitalizarea proceselor, analiza avansată a datelor și personalizarea serviciilor bancare permit băncii să anticipeze nevoile clienților și să construiască relații durabile de parteneriat.

Sursa: https://www.forbes.ro/inovatia-in-adn-ul-celui-mai-iubit-brand-bancar-din-moldova-447358

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok