Aviz privind organizarea achiziției de mobilier pentru filialele maib

maib inițiază procesul de identificare a partenerilor pentru executarea și instalarea mobilierului (conform brand book-ului) în filialele si agenții ce urmează a fi renovare, precum si pentru prestarea serviciilor de reparație a mobilierului existent.

Cerințele de eligibilitate:

  1. Confirmarea experienței ofertantului în domeniu de cel puțin 3 ani, precum și informații privind proiectele si contractele similare executate. Prezentarea recomandărilor din partea beneficiarilor serviciilor similare cu obiectul licitației constituie un avantaj;
  2. Dotarea tehnică adecvată pentru fabricarea mobilierului conform cerințelor din caietul de sarcini (utilaje, echipamente etc.);
  3. Disponibilitate de personal calificat;
  4. Prezentarea rapoartelor financiare pentru ultimii 2 ani pentru a demonstra capacitatea financiară a ofertantului;
  5. Prezentarea pachetului de documente care atesta dreptul legal de a desfășura activitatea vizata (licența sau alte acte permisive relevante pentru domeniul activitate);
  6. Cont de decontare deschis la maib sau angajamentul de a-l deschide în cazul semnării contractului.

Companiile interesate își vor evalua obiectiv capacitatea de a prezenta oferta, conform cerințelor băncii, și vor expedia în adresa Serviciului Achiziții scrisoarea de intenție de participare, conform formularului prezentat de bancă.

Data limită de prezentare a scrisorii de intenție este 25.07.2025, inclusiv, orele 15:00.

Concursul de oferte va avea loc pe platforma de achiziții a băncii e-Procurement.

Avizul băncii nu constituie o obligațiune a băncii de a efectua achiziția și banca este în drept să refuze efectuarea achiziției în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul câștigător al achiziției.

Contacte: achizitii@maib.md / : alexei.borodachi@maib.md / 061 128 010

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok