Produse Hardware şi Software

Produse Hardware şi Software
BC ”Moldova-Agroindbank” S.A. anunţă organizarea licitaţiei privind achiziţia produselor Hardware şi Software a echipamentelor CISCO.

Licitaţia va fi desfăşurată în două etape:

l  la prima etapă, participanţii la licitaţie vor prezenta scrisorile de intenţie şi documentele de calificare;

l  la etapa a doua, ofertanţii calificaţi vor prezenta ofertele conform caietului de sarcini.

Cerinţele de calificare prevăd prezentarea următoarelor documente şi informaţii:

1.       Participantul la licitaţie trebuie să dispună de experienţă relevantă şi reputaţie bună în domeniu, să deţină un portofoliu de proiecte similare. Participantul la licitație va prezenta informația despre companie (Formularul Anexa Nr. 5). Ofertanul va prezenta o scrisoare de intenţie privind participarea la licitaţie, care va conţine o prezentare scurtă a companiei, inclusiv privind experienţa în domeniu.

2.       Situaţia privind rezultatele financiare ale ofertantului – se prezintă rapoartele financiare pentru anii 2011-2012 (preferabil auditate) şi cel disponibil pentru anul 2013.

3.       Justificarea relaţiilor contractuale cu furnizorul/vendorul produselor Hardware şi Software a echipamentelor CISCO („Manufacturer’s authorization form” de la Cisco Systems International B.V.).  

4.       Participantul la licitatie trebuie sa prezinte dovezi, că compania dispune de specialişti certificaţi în domeniu, dar nu mai jos de nivelul CCNP (Cisco Certified Network Professional), certificaţi de Cisco Systems aferent produselor/serviciilor solicitate. Necesar de indicat numarul şi nivelul de certificare a fiecarui specialist certificat in domeniul respectiv, cu anexarea CV-urilor acestora.

5.       Participantul la licitatie trebuie sa fie autorizat de CISCO ca partener in cel putin una din specializarile indicate de mai jos:

·  Advanced Borderless Network Architecture Specialization

·  Advanced Collaboration Architecture Specialization

·  Advanced Data Center Architecture Specialization

·  Advanced Routing & Switching

·  Advanced Unified Communications

6.         Informaţia despre participantul la achiziţia organizată de bancă (Formularul Anexa Nr.10)

Locul depunerii scrisorii de intenţie, documentelor de calificare şi a ofertei:

  •     mun.Chişinău, str. Miron Costin, nr.9 , biroul 506;

Persoane de contact:

  •   Igor Damian, e-mail: igor.damian@maib.md; tel 022 40-48-28, 069 150 927
  •   Petru Dubrovin, e-mail: petru.dubrovin@maib.md; tel. 022-444-078, 068 640 680;

Data limită de depunere a scrisorii de intenţie şi documentelor de calificare:

21 mai 2013, inclusiv, orele 17-00

Agentul economic poate prezenta scrisori de intenţii doar personal. În cazul în care scrisorile de intenţii sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca va exclude persoanele în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.

Avizul băncii nu constituie o ofertă fermă a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul câştigător al achiziţiei.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok