Recomandările maib privind efectuarea tranzacțiilor de plată în călătoriile peste hotare

Dragă client,

Siguranța ta este o prioritate pentru noi, iată de ce implementăm mai multe acțiuni în acest sens.

Pentru a spori securitatea și confidențialitatea tranzacțiilor tale financiare, am stabilit anumite limitări la utilizarea cardurilor maib incluse în portofele electronice (tokenizate) – Apple Pay/ Google Pay - sau a terminalelor cu NFC în afara țării.

Acestea au drept scop prevenirea utilizării cu rea-intenție, în scopuri de escrocherie, a datelor tale de plată și protecția împotriva fraudelor.

În cazul în care o plată îți este respinsă, recomandăm să repeți operațiunea de plată, utilizând în continuare cardurile fizice pentru a efectua plăți fără nicio restricție.

În cazul în care întâmpini dificultăți în utilizarea cardului pentru achitări contactless, recomandăm să introduci cardul fizic în terminal.

Te asigurăm că toate acțiunile întreprinse sunt centrate pe tine, clientul maib, și au drept scop principal oferirea unei experiențe bancare sigure și fără griji atât acasă, cât și în călătoriile peste hotare.

Dacă ai întrebări suplimentare sau ai nevoie de asistență, contactează-ne fără ezitare:

  • 1313 pentru apeluri din Republica Moldova, cu tarif standard, disponibil 24/7;
  • +373 22 45 06 03 - număr cu tarif normal, disponibil din orice rețea din străinătate.

Dacă bănuiești că ai devenit victima unei fraude sau a unei escrocherii, anunță-ne neîntârziat la infofraud@maib.md. De asemenea, poți bloca imediat cardul direct din aplicația maibank. Pentru mai multe detalii despre cum să te protejezi de escrocherii și fraude, click aici

Îți dorim experiențe bancare sigure, simple și ușoare atât în țară, cât și în călătoriile peste hotare.

Cu grijă,
Echipa maib

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok