Agile WoW la maib: alte două orchestre și șapte banduri vor aduce clienților experiențe bancare de nivelul următor

Încă două orchestre și șapte banduri s-au înrolat în transformarea agile Wow (way of working – stil de lucru), anunțată de maib la sfârșitul anului 2021 pentru a le oferi clienților plus de flexibilitate, inovație, soluții rapide și experiențe de nivelul următor. Amintim că primele orchestre agile au fost lansate de maib în luna mai anul curent.

Timp de o lună, specialiști din diverse subdiviziuni (manageri produse, manageri vânzări, manageri marketing, analiști, specialiști IT etc.) vor participa la traininguri de instruire despre modul și instrumentele de lucru agile. În cadrul celor două orchestre formate - Retail Daily Banking și Business Banking Segment – cei 70 de angajați maib urmează să dezvolte în Sprinturi a câte 2 săptămâni produse, servicii și procese simplificate pentru clienții băncii, iar după lansare vor prelua noi proiecte și provocări. Trainingurile vor fi livrate inclusiv de doi agile coach internaționali, care urmează să împărtășească din expertiza și cunoștințele lor în acest domeniu.

În cadrul evenimentului de lansare a celui de-al doilea val de front runneri, managementul maib le-a dorit succes și s-a arătat convins că proiectele pe care urmează să le dezvolte cele două orchestre vor îmbunătăți considerabil experiența clienților din sectorul bancar.

Aliona Stratan, Prim-vicepreședinta maib:

„Primele două orchestre care au început să lucreze agile în luna mai deja demonstrează rezultate frumoase – optimizări ale produselor și serviciilor existente, precum și proiecte noi care sunt tot mai apreciate de clienții noștri. Abordarea agile, care presupune un format de lucru mai modern, inovator și simplificat, este un avantaj concurențial inclusiv din perspectiva competențelor profesionale maib și mă bucur că noii angajați ne aleg inclusiv pentru agile wow. Le doresc succes echipelor care urmează să descopere și să îmbrățișeze un nou mod de gândire și de activitate, care sunt sigură că va deveni noua lor pasiune la job”.

Abordarea agile în banking presupune că deciziile urmează a fi luate rapid, iar expertiza specialiștilor din diverse domenii care vor lucra simultan la aceeași dezvoltare urmează a da o viziune mai amplă asupra proceselor, asigurând crearea de valoare adăugată și îmbunătățirea experienței clienților.

De ce maib a inițiat implementarea agile?

Există mai multe motive care ne-au determinat ca bancă să inițiem transformarea agile. Iată doar câteva:

  1. Lumea se schimbă în ritm amețitor și e necesar să ne schimbăm și noi, să fim agili, flexibili, astfel încât să putem fi mereu orientați către clienți, răspunzând așteptărilor și necesităților lor.
  2. Progresul tehnologic, fintech ne motivează să accelerăm, să dezvoltăm și inovăm. 
  3. „Războiul talentelor”, dacă ne dorim să atragem și să păstrăm cei mai buni angajați – e necesar să le oferim un model de lucru inovativ și experiențe profesionale extraordinare, iar agile WoW este una dintre ele.

Ce urmează:

  1. Alte câteva orchestre dedicate vor fi create și lansate în noul format de lucru.
  2. Lansarea de noi produse și servicii pe piața bancară.
  3. Experiențe fascinante de activitate pentru angajați și plus valoare pentru clienți.

Ca bancă, maib își propune să devină mai flexibilă și mai eficientă, să crească viteza cu care acționează, reacționează și pune la dispoziția clienților săi produse inovative. Își propune să schimbe procesele tradiționale conservatoare pe unele rapide și inovatoare, și să crească ponderea digitalizării.

Ca angajator, maib își propune să ofere angajaților săi experiențe de nivelul următor, un mediu în care fiecare angajat să-și dezvolte competențe multilaterale și o gândire creativă, un mediu în care să inoveze, să-și asume responsabilități și să exceleze, un mediu în care angajații să lucreze cu plăcere și... să se simtă fericiți la locul de muncă.

Maib este prima bancă din Moldova și regiune care demarează un proces complex de implementare a agile, care va contribui la transformarea modului de activitate a băncii, urmărind crearea unui nou standard al experienței clienților pentru a le face viața mai simplă, mai bună și mai mobilă.

Maib devine Agile!

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok