Moldova Agroindbank a întreprins măsuri operative pentru continuitatea deservirii clienţilor filialei Miron Costin

BC Moldova-Agroindbank S.A. informează despre măsurile întreprinse în vederea continuităţii deservirii clienţilor filialei Miron Costin, funcţionarea căreia în locaţia existentă a fost întreruptă provizoriu în urma unei avarii în preajma clădirii filialei.

Astfel, pentru asigurarea continuităţii deservirii clienţilor filialei Miron Costin, aceştia sunt redirecţionaţi temporar pentru efectuarea operaţiunilor bancare în alte filiale ale băncii. În vederea informării operative a clienţilor cu privire la posibilitatea de a beneficia de operaţiunile bancare în alte filiale, banca a creat un Punct de Informare care este situat în imediata apropiere a filialei Miron Costin. La Punctul de Informare  clienţii se pot adresa pentru a obţine toată informaţia necesară. Totodată, în scurt timp, detalii cu privire la deservirea clienţilor în alte locaţii decît filiala Miron Costin,  cu indicarea filialelor concrete, va fi plasată pe pagina web a băncii www.maib.md.

Banca îşi cere scuze pentru disconfortul temporar creat clienţilor care utilizează serviciile filialei Miron Costin şi depune tot efortul pentru asigurarea unui nivel înalt de deservire a clienţilor săi.

Vă multumim pentru înţelegere!

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok