Într-o atmosferă caldă și prietenoasă, creată special pentru a asculta vocea clienților, a răspunde la întrebări și a privi împreună procesele bancare prin ochii celor care le folosesc zi de zi, maib a desfășurat o nouă ediție a brunchurilor dedicate experienței clienților. Evenimentul a reunit clienți din diverse segmente, care au împărtășit experiențe personale și au oferit feedback direct despre interacțiunea cu produsele și serviciile maib.
„Astăzi, la acest brunch, m-am convins încă o dată că vă pasă cu adevărat de clienți”, a declarat una dintre participantele la eveniment. Feedbackul a survenit ca urmare a mai multor momente care au dominat atmosfera evenimentului: echipa maib făcea notițe despre aspectele care contează pentru clienți și așteptările referitor la unele servicii și produse bancare; oferea detalii din culise despre motivația unor decizii de business; prezenta funcționalitățile avansate din aplicația maibank, dar și a anunțat în premieră despre proiectele noi care urmează a fi lansate pe piață.
Vocea clienților a fost, ca de fiecare dată, cea mai relevantă parte a evenimentului.
Un părinte ne-a spus: „Educația financiară a fiului meu a crescut datorită maib, în special cardului maib junior. Pentru asta, vă mulțumesc!”
Alt client a vorbit despre importanța reacției rapide: „Am raportat o problemă prin maibank și am fost contactată imediat. Apoi am comentat pe social media și am primit un răspuns instant. Astăzi, la brunch, m-am convins încă o dată că vă pasă de clienți.”
Simplitatea și claritatea au fost alte elemente apreciate: „Îmi place că explicați lucrurile complexe în limbaj simplu și că pot face operațiunile într-un click.”
Iar transformarea maib din ultimii ani a fost observată direct: „Am avut și experiențe mai dificile în trecut, dar în ultimii trei ani chiar ați făcut o revoluție în sens bun.”
Aliona Stratan, Prim-vicepreședintă maib:
„Clienții sunt busola noastră. Înțelegem că un banking modern nu înseamnă doar tehnologie, ci și discuții deschise, feedback constructiv, empatie și dorința de a îmbunătăți constant experiența fiecărui client care interacționează cu maib. Le mulțumesc clienților care au împărtășit feedback negativ, pentru că învățăm din fiecare experiență și le mulțumesc clienților care au insistat să spună „mulțumesc”, convingându-ne că am stabilit corect direcția, iar interacțiunile cu maib sunt la nivelul și peste așteptări”.
Evenimentele dedicate experienței clienților vor continua și în 2026, fiind parte a angajamentului maib de a construi un banking comod și intuitiv, digital la scară largă și profund uman în fiecare interacțiune.
Tu conduci. maib
maibank
maib business app
online loans – legal entities
internet banking - individuals
new internet banking - maib business
internet Banking - BankFlex


