Glia drochiană: Banca cu faţă umană

Procedeul de organizare a conferinţelor cu clienţii, apropo, caracteristic exclusiv pentru Moldova Agroindbank (MAIB), a devenit, deja, o tradiţie binevenită și, principalul, reciproc utilă. În cadrul acestor întruniri participanţii au posibilitatea să colecteze, chiar din prima sursă, dar și de la specialiști bine pregătiţi și profund iniţiaţi, detalii importante cu referinţă la modalităţile de cooperare cu banca. În continuare, aceste cunoștinţe vin să le fi e de un real folos în luarea deciziilor corecte.

Recent, o atare întâlnire s-a desfășurat la Drochia. La ea au participat nu doar clienţii permanenţi și fi deli ai băncii, dar și persoane fi zice, antreprenori vădit interesaţi de activitatea Moldova Agroindbank, de noile produse apărute pe piaţa bancară. Faptul acesta ne îndeamnă să credem, că ei pot deveni potenţiali clienţi ai MAIB.

Ala Polustanov, șefa Departamentului Elaborare și Administrare a Produselor în activitate retail, a vorbit amplu și detaliat despre serviciileși produsele Moldova Agroindbank. Cu o deosebită insistenţă a stăruit asupra oportunităţilor oferite de M@IB ON-LINE, „fi liala virtuală” a Moldova Agroindbank. Mulţi dintre participanţii la conferinţă s-au arătat real interesaţi de utilizarea canalelor de acces Internet Banking, Mobile Banking, SMS Banking, care permit accesarea serviciilor la distanţă. Cu adevărat la un clik distanţă! Avantajele produselor și serviciilor oferite la distanţă, sunt doar evidente: operativitate, economie de timp, accesibilitate, asigurarea unui nivel înalt de securitate a informaţiei.

Citește articolul aici: Banca cu faţă umană

 

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok